torstai 30. maaliskuuta 2017

Taivaan pumpulia

Torstai-iltana maaliskuun 30 päivänä 2017

Olin entisen kotini jäähyväiskahvilla, jonka isännöitsijä minulle tarjosi. kun luovutin viimeisenkin avaimen hänelle, oli myös eräs naapurin rouva, joka on nyt talon pitkäaikaisin asukas, kun mie muutin pois.
Oli myös ukon läheisiä, jotka olivat tyhjentämässä isänsä asuntoa.
Tullessani uuteen kotiini, itkin ihan solkenaan,
itkin meidän, minun ja ukon kohtaloa, ensin minä sairastuin
sittem muutam vuoden kuluttua oli hänen vuoronsa,
ei ollut meillä montaakaan onnenhetkeä yhdessä

Ukulla on kipupumppu vas, puolella ja oik..puolella keuhkopussin nesteentyhjennyslaite, nestettä kertyy koko ajan jota poistetaan säännöllisesti.
Voi sentään, kipulääkitys vie hänen mielensä pois tästä olotilasta, jossa me vähän terveemmät vaellamme, selkeitä aikoja hänellä on enää kovin vähän.

Nukumme kaikki saman taivaan ja  pumpulipilvien alla.
Hyvää yötä rakkaani...


4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos halauksia saa enää vain tääll
      tä kautta, virtuaalisesti, kyllä minä ottaisin vastaan myös ihmiseltä ,mutten uskalla halailla ihan vieraita.
      Kaipaan aivan tolkuttomasti läheisyyttä,jota tämä taakse jäävä suhce ei koskaan antanut.Lämpimät tunteet oli vieras käsite.

      Poista