maanantai 8. huhtikuuta 2019

Ostoksia kirpparilta:)

 Huhtikuussa päivä 8

Hei kaikki blogilaiset:)

Täällä minä, Anni, kirppisfani ja elämäni
yksitoikkoisuutta torjuva, tai parhaani mukaan yritän
näillä ikiihanilla EDULLISILLA hankinnoilla.
Kyllä minä tiedän, ettei kaikkia ostoksia ehdi käyttää, mutta tää on sallittava keräysmuoto.
Toiset kerää Iittalaa, Ikeaa tai Pentik'iä, nämä on myös ihan sallittava keräysmuoto:)

Juu'u pinkki soft-takki oli 6€ hintainen, tietenkin ostin, eihän minulla vielä tällaista olekaan!! Jaa olikos tämä Rukan vai jonkun muun no mut MERKKITUOTE kuitenkin. Hih...


Harmaa sulkakuosi toppi  2€ hinnalla, lahti uuteen kotiinsa,
minun mukanani.

Hohhoijaa, järkyttävän synkeitä päiviä, pimeää ja alakuloista.
Kynnet sai kimalle hopean värin, luksusta...voi sentään minulle on kaikki luksusta, josta saatan nauttia, vaikka sitten kirppisfanin olotilassa, ei hullumpi tila, ei ihan mieletön mutta muuten mukava ja rauhoittava:)
 

Näillä kuulumisilla
palaan kehiin, kun olen käynyt "kierroksella"

Iloisia aikoja, ystävät, toivottelen, onhan maa  valkoisenaan )



2 kommenttia:

  1. Ihan kauniita vaatteita olet ostanut kirppikseltä, mulla on hieman samaten, kun halvalla saa, niin ostettava on.
    Kynnet on myös, ihan näpsäkän näköisiä.
    Mukavaa kuluvaa viikkoa sinulle.

    VastaaPoista
  2. Hei Tuta, niinpä, ostoinnokkuus on kyllä aina ollut "riesana"mutta nyt on nää kirpparit joista voi hankkia ostoksensa miltei ilmaiseksi ja ostohalu tulee tyydytetyksi paljon halvemmalla,kuin liikkeistä hankitut tuotteet.
    Näkörajoitteisena on tyydyttävä edullisiin ostoksiin:)
    Hyvää jatkoa päivääsi:)

    VastaaPoista