lauantai 19. lokakuuta 2019

Vauhdissa jälles:)

Edit  no muisti tuo muisti, tänä keväänä ostin euron maksaneen valk. lyhyen toppiksen:)

Lokakuu 19 päivänä 2019

Jälles mnää ole vauhdissa, keralla kirppislöytöjeni.
Näytillä on, kaunis valkoinen 3/4 pituinen hupullinen
toppatakki, Skilan-mallistoa.
Aivan mahdottoman sopiva minulle, lukuunottamatta reilun pituisia hihoja, jotka aina ovat minulle riesana.
Takki maksoi 12€  joka mielestäni oli todella mukava hinta, kevyelle kukkarolle.
Ostin viime syksynä samalta kirpparilta 1€.....!!!!! lyhyemmän Skilan valkoisen toppatakin koko S ja se sopi minulle tosi hyvin eikä haitannut pitkät hihat,  käytin takkia pitkälle kevääseen, vetoketju avoinna, kääntäen vain hihoja lyhemmäksi. Takki oli kiva harteilla, kun ei vielä ollut kovin lämmintä:)

No niin, tässä keltainen, syksyn hämäriin päiviin, näyttävän värinen laukku, yhden € hinnalla:)
Olin aiemmin kuullut radiosta,että keltainen on trendivär, oliko se tuloillaan vai miten, mutta minulle se sopi mainiosti, kun näin tämän laukun  pikkuisen oli virhettä, jota tuunasin noilla "hopeasydämillä". Tupun kanssa olimme Prismassa josta löysimme nuo tarrat:)
Ja sitten oikein mukavat nahkaiset
"tanssinilkkurit" kun ei pikku riekereissä enää tarkene.
Kevyet ihanat nahkanilkkurit, edullisesti KooKenkäkauppiaalta. Veimme sinne kilpailukupongin ja nämä kaunokaiset lähti mukaamme;) Korko on saman korkuinen kuin riekereissä n.3.5cm ja 30€ saan niillä valssata.


Huomenna sunnuntaina,on tarkoitus lähteä kuuntelemaan entisen kuoroni konsertoimista. Näin ollen valssaamiset jää toiseen kertaan.

Iloa harmaaseen syksyyn kaikille bloggaajille:)



2 kommenttia:

  1. Kirppiksellä on mukava käydä... sieltä voi tehdä hyviä löytöjä ja edullisesti. Leppoisaa sunnuntaita sinulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Tuta, kyllä kitppiskäynnit ivat antpisia jatuovat hyvää mieltä mininkin tyhjää arkeenm sie kun olt mnenlaisia juttuja tuunannut, lienee sieltä löytynyt kaikenlaista kivaa tuunattavaa.
      Minä plen flunssainen ja ihan netämättömissä, ei mikään huvitä, veljen kuolema on vielä murheena, ainoa kun oli
      Syysaika on minulle se surujen ja mielipahan aikaa ka taas se kävi toteen, kuin miltei jokaisena syksynä.Olen niin vä-
      synyt

      Poista