maanantai 8. tammikuuta 2018

Kynsien kunnostusta.

 
Tammikuussa 2018.

HYVÄÄ UUDEN VUODEN TOIVOTUKSIA KAIKILLE LUKIJOILLE.

Aloitin näillä kynsikuvilla, avustajani on reipas nainen ja pitää minut "kauniina" niin kynsien, hiusten kuin vaatteidenkin osalta.
Olen saanut häneltä paljon vartalon myötäisiä puseroita ja leggnsejä ja kaikkea kivaa hypisteltäviä vaatteita. Olen kyllä niissä kropan myötäisissä vaatteissa ihan raskaana olevan näköinen. mutta kiva niitä on kotona pitää, ihmisten ilmoille ei niissä voi mennä. Eihän vaatteisa vika ole, vaan minun runsaanpuoleisissa muodoissa, jotka vuosien saatossa on lisääntyneet hurjalla vauhdilla. Kymmenisen vuotta sitten olin vielä "hoikka tyttö" huoh..


Minun piti kirjoittaa muutakin, mutta alkusanat venyivät pitkäksi enkä muista mitä muuta pitikään turista.
No ensi kertaan.palataan linjoille.

Ps. Sopeutuminen uuteen kotiin on aluillaan. Katselen iltaisin sängyssä makoillessa uutta (n.11kkvanhaa) makuuhuonetta, sen tavaroita, sisustusjuttuja ja muuta sellaista ja tunnen toisinaan hiljasta onnea ja tyytyväisyyttä, kun vähitellen kykenen sopeutumaan uuden elämän haasteisiin. Ja haasteita minä aina tarvitsen. muuten elämä ei suju jouhevasti.
Ps. Olipa pitkä loppulausekin






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti