keskiviikko 17. marraskuuta 2021

Kas, marraskuu jo on.

Heippa marraskuun 17 isäni

 nimipäivänä, 2021.

Pitkä aika onkin kulunut viime kerrasta, mutta tolpilla vielä ollaan, on vaan tuo laiskamato pesiytynyt, eikä aiokaan poistua.

Koitan lisätä pari kuvaa, mutta sekin on vaikeutunut, ettei tahdo mitään kuvia löytää.

Olen niitä kyllä tänne asettanut, missä lienevät.



Oho, niit löytyi kaksi vanhempaa kuvaa, no hyvä niin, kun uudemmat ovat tipotiessään. 

Tupun kanssa meillä tuli 5 yhteistä vuotta, Tupu avustajana ja meillä on todella mukavaa olla yhdessä, olemme niin samanhenkisiä, vaikka hän on minuu 16v nuorempi, hän pitää minutkin jollaintapaa muorekkaana, mieleltäni ja ulkoisestikin.

Olen vieläkin käynyt keilaamassa ja kaikenlaisia juttuja on tullut mukaan elämän kuvioihin, ihan välillä väsyttää, ettei viitsis poistua kotonta mihinkään.

Mukavia joulun ajan odotuksia teille, laittakaahan valoja pimeyden keskelle, minul on jo parvekkeella lyhdyssä minivalosarja. Kuullaan taas.

Tervehtien Anni:)


4 kommenttia:

  1. Kauniit sukat taas!

    Iloa ja jaksamista marraskuuhun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Susanna!Kesänlapsena olen aina melankoolinen ja huomaan laulavani karaokelauluissani tuollaisia "harmaita"biisejä,huomenna aion laulaa "Kikkan:Rakkauden talo"olen youtubesta kerrannut sanoja,vaikka olen sen useita kertoja kuullut.Minä kun en näe lukea monitorista,joten ulkomuistista on joka sana osattava!No tai pistellä vähän omiaan mukaan....Leppoisia päiviä sinullekin,nyt voi oikein viettää lomaa,kun on pimeä aika,

      Poista
  2. Kiva kuulla, että sinulla on ollut "vipinää" ja aika on kulunut hyvin. Ja ennen kaikkea on hienoa, että sinulla on Tupu. 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Matleena,kiitos viestistä, vastaus vähän viivästyi.
      Kyllä minun kelpaa Tupun kanssa hän on niin mukava ja minun kans sopeutuva,ei ole monia epäselvyyksiä ollut ja kaikista on selvitty.Onhan toki viisi vuotta melkoinen matka,kun ei koko ajan yhdessä olla se kai onkin se jokin,kun voi omassa rauhassa välillä hengähtää.
      Nyt on kirppisreissutlin vähissä,yksi hyvä kirppis lopetti eikä täällä kovin paljon valintaa ole.Mutta mie olen käynyt karaokeharjoituksissa,saan ainakin laulaa ja sanoja tulee vain muistista,aika haastavaa.:)

      Poista