maanantai 10. syyskuuta 2018

Tähdeksi taivaalle.

Syyskuun 10 päivä 2018

Tervetuloa uudet lukijat, viestinne oli minulle tänä päivänä suuri lohtu ja olen suuresti kiitollinen että sain lukea viestinne.
 Kiitos  KRISTIINA KAUNIINPAA KUIN KOSKAAN  ja
PÄDEN PAJA:)


Minun ja monen muun henkilön kiistakumppani poistui tähdeksi taivaalle, eilen iltapäivällä.
Ei käyty maallista oikeutta vaan siellä "jossain".
Olen kuitenkin apealla mielellä. Vein kynttilälyhdyn pihalle "muistojen puulle" jonka hän vuosi takaperin valmisteli pihalle ja olen siihen kannolle sytyttänyt puolentoista vuoden aikana jo monta (8) kynttilää. Tämä kynttilä oli kenties viimeinen siihen, luulen että  suuri puunkanto viedään pois pihalta tai siirretään sivummalle kun pöytä ja penkitkin on viety uuteen paikkaan piha-alueella.
Eräs vaihe tässä yhteisössä on ohi.
Suuri vesivahinko saattoi kolme asukasta evakkoon eikä talon elämä ihan heti palaudu ennalleen. Tässä olen asunut puolitoista vuotta ja suuria vaikeuksia on ollut elämässäni koko tämän ajan.

 Eilinen päivä oli myös äitini muistopäivä 9.9.1962 jolloin hänet siunattiin Urjalan Laukeelan kirkkomaalle,( kirkko jossa oli neljä kuukautta aiemmin päässyt ripille ) ja olin tuolloin 16 vuotias ja jäin isän 58v kanssa kahdestaan.

Valoisampia aikoja toivoen.
T.Anni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti